Zarządzanie kompetencjami

Zarządzanie kompetencjami ma na celu rozpowszechnienie na ogół pracowników tych najbardziej efektywnych zachowań, które decydują o uzyskiwaniu wybitnych wyników pracy przez pracowników najlepszych. W zarządzaniu kompetencjami posługujemy się precyzyjną metodologią, która gwarantuje zidentyfikowanie i opisanie wzorca zachowań sukcesu, charakterystycznego dla najlepszych. W ten sposób tworzony jest model kompetencyjny, który wykorzystujemy następnie jako podstawę takich procesów zarządzania jak selekcja nowych pracowników, ocena wyników pracy, planowanie działań rozwojowych i wynagradzanie. Mamy doświadczenia we wdrażaniu systemów kompetencji we wszystkich tych procesach.

Wykorzystanie systemów opartych na kompetencjach jest dodatkowo polecane do zastosowania w tych grupach stanowisk, gdzie zdefiniowanie wymiernych wskaźników efektywności (mierników) jest niemożliwe, takich jak stanowiska księgowe, administracyjne, związane z rozwojom technologii, itp.

Kiedy znajduje zastosowanie:

  • Gdy chcemy zwiększyć udział najlepszych pracowników w całej grupie zatrudnionych
  • W organizacjach pragnących wdrożyć spójny system zarządzania ludźmi, wspierający  osiągnie wyników biznesowych
  • Dla tych stanowisk i specjalności, dla których trudno ustalić mierzalne kryteria efektywności

Rezultaty:

  • Poprawa wyników pracownika
  • Wzrost liczby wysoko-efektywnych pracowników
  • Poprawa wyników zespołu i firmy
  • Spójny system zarządzania

Nawiguj do listy wszystkich usług >>


Jeśli jesteś zainteresowany tą usługą skontaktuj się z nami.

Imię i nazwisko*
Firma*
Stanowisko
E-mail*
Telefon*
* Pola wymagane
 
Poleć stronę