Systemy oceny wyników pracy

Systemy oceny wyników pracy mają na celu wprowadzenie powiązania pomiędzy celami biznesowymi firmy lub działu, a oczekiwaniami formułowanymi wobec pracowników. W zależności od rodzaju firmy, charakteru stanowisk oraz rodzaju uzyskiwanych rezultatów wdrażamy dostosowane do sytuacji systemy oceny, zawierające elementy:

  • zarządzania przez cele (MBO)
  • planowania i oceny zadań stanowiskowych
  • stanowiskowych lub zespołowych wskaźników efektywności (KPI)
  • kompetencji i zachowań pracowniczych
  • planowania i oceny działań rozwojowych

Projektujemy i wdrażamy powiązania pomiędzy wynikami pracownika (wynikami oceny), a konsekwencjami, takimi jak:

  • wynagrodzenie zasadnicze
  • premia lub nagroda
  • ścieżka rozwoju/kariery
  • awanse i transfery
  • szkolenia i inne inicjatywy rozwojowe

Kiedy znajduje zastosowanie:

  • Gdy cele biznesowe (strategie) zostały już zdefiniowane, ale aby je osiągnąć należy ukierunkować wysiłek pracowników i menedżerów
  • Gdy chcemy zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia lub przekroczenia wyznaczonych celów biznesowych
  • Gdy potrzebne jest wprowadzenie czytelnych zasad co do konsekwencji uzyskiwania dobrych wyników pracy przez pracowników

Rezultaty:

  • Skuteczność w osiąganiu założeń biznesowych
  • Koncentracja całej organizacji na spójnych celach
  • Jasne i motywujące zasady nagradzania i promocji

Zobacz Business Case ilustrujący tę usługę:


Nawiguj do listy wszystkich usług >>


 

Jeśli jesteś zainteresowany tą usługą skontaktuj się z nami.

Imię i nazwisko*
Firma*
Stanowisko
E-mail*
Telefon*
* Pola wymagane
 
Poleć stronę