System Informacji Zarządczej w działach sprzedaży

Oprócz rekrutacji odpowiednich kandydatów do pracy w działach sprzedaży, ich dobrego wyszkolenia, wyposażenia w narzędzia, postawienia im jasnych, konkretnych celów oraz motywowania i nagradzania za osiągnięte wyniki konieczny jest mechanizm kontrolny umożliwiający posiadanie dokładnej wiedzy zarówno co do poziomu ich aktywności jak i osiąganych rezultatów.

Prawidłowo funkcjonujący System Informacji Zarządczej w dziale sprzedaży nie tylko umożliwia szczegółowe raportowanie i monitoring rezultatów pracy handlowców, ale także pomaga efektywnie wyznaczać cele, zarówno co do poziomu aktywności, rodzajów działań sprzedażowych (input) i oczekiwanych wyników (output).

Kiedy znajduje zastosowanie:

  • Dynamiczny rozwój firmy i rozbudowa struktur sprzedażowych
  • Spadek wyników sprzedażowych
  • Budowa nowego kanału dystrybucji
  • Wejście na nowe rynki geograficzne
  • Targetowanie nowego segmentu odbiorców

Rezultaty:

  • Zwiększenie skuteczności działań handlowych (hit ratio)
  • Zwiększenie liczby klientów
  • Obniżka kosztu pozyskania klienta
  • Skuteczne wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Udane wejście na nowe rynki (geograficzne, segmentowe)
  • Zmniejszenie biurokracji i wyeliminowanie zbędnych działań formalnych lub operacyjnych
  • Zdefiniowanie i przypisanie odpowiedzialności
  • Dostosowanie działań i zasobów do oczekiwanych rezultatów

Nawiguj do listy wszystkich usług >>


Jeśli jesteś zainteresowany tą usługą skontaktuj się z nami.

Imię i nazwisko*
Firma*
Stanowisko
E-mail*
Telefon*
* Pola wymagane
 
Poleć stronę